Vecākais/-ā referents/-e noliktavas jautājumos Administratīvā departamenta Administratīvā atbalsta nodaļā

Pieteikumu iesniegšanas termiņš

(vakance uz noteiktu laiku)

Mēs piedāvājam

  • darba vietu, kurā novērtēs Jūsu profesionālās zināšanas, spējas un ieguldījumu
  • iespēju nepārtraukti paaugstināt profesionālo kvalifikāciju
  • labus darba apstākļus, kvalificētus un atbalstošus kolēģus
  • uzsākot darbu – mentoru un jaunā darbinieka mācības
  • elastīgo darba laiku, sociālās garantijas, veselības apdrošināšanas polisi pēc pārbaudes laika, apmaksātu papildatvaļinājumu, bezmaksas autostāvvietu
  • darba vietu Āgenskalnā - Rīgā, Ernestīnes ielā 34
  • stabilu atalgojumu (pirms nodokļu nomaksas) - 1097 euro (pārbaudes laikā) līdz 1371 euro (pēc pārbaudes laika beigām)

Mēs sagaidām

  • vidējo vispārējo vai vidējo profesionālo izglītību
  • nozares normatīvo aktu un likumdošanas pārzināšana
  • pieredzi darbā ar dokumentu pārvaldības sistēmu DocLogix tiks uzskatīta par priekšrocību;
  • pieredzi darbā ar resursu vadības sistēmu Horizon un elektronisko iepirkumu sistēmu EIS;
  • vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē un profesionālā pieredze atbilstošajā jomā ilgāka par gadu;
  • precizitāti, rūpes par kārtību, labas komunikācijas un sadarbības prasmes;
  • valsts valodas zināšanas (vismaz C līmenis 1. pakāpe)
  • prasme strādāt ar MS Office lietojumprogrammām un tīmekļa pārlūkprogrammām lietotāja līmenī un prasme darbā izmantot biroja tehniku
  • B kategorijas autovadītāja apliecību (tiks uzskatīts par priekšrocību)
  • eID karti amata pienākumu veikšanai

Galvenie darba pienākumi

  • veikt dokumentu apstrādi dokumentu pārvaldības sistēmu DocLogix
  • veikt krājumu norakstīšanu izmantojot sistēmu HOP
  • veikt datu ievadi resursu vadības sistēmā Horizon
  • veikt preču pasūtīšanu EIS
  • nodrošināt administratīvo atbalstu tehniskā un materiāla nodrošinājuma jomā (materiālo vērtību iegāde, pieņemšana, uzskaite, saglabāšana, izsniegšana, u.c.)
  • pārraudzīt uzticētos dokumentu pārvaldības procesus

Informējam, ka amata konkurss noritēs divās kārtās - pirmās kārtas laikā konkursa komisija izvērtēs iesniegtos dokumentus un pretendentu atbilstību prasībām. Uz atlases otro kārtu – interviju konkursa komisija aicinās tikai pirmās kārtas atlasi izturējušos pretendentus

Pieteikuma dokumentus - motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2024. gada 18. oktobrim (ieskaitot) ar norādi uz vakanto amatu sūtīt – Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1083 vai elektroniski uz e-pasta adresi: atlase@vamoic.gov.lv , tālrunis uzziņām 67301116.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus sludinājumā norādītos dokumentus. Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.

Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13. pantu, Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs informē, ka:
1.    Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2.    iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs, kontaktinformācija: Ernestīnes iela 34, Rīga, LV-1083.

Papildu Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centra mājaslapā https://www.vamoic.gov.lv/lv/personu-datu-apstrade